8 Ağustos 2010 Pazar

Bir sosyal yardım kampanyası

Merhabalar.
Bir derdim var.

Zamanında koluma bok gibi bir ejderha dövmesi yaptırdım.
Sarhoşluk...
Neden ejderhanın cevabıysa yine bok gibi:
Hayatım Heroes of Might and Magic 3 oynayarak, Dragonlance okuyarak geçiyordu.

Kolum öyle söylese de, aslında ejderha dövmeli biri değilim, olamam.
Bir deniz atı filan da istemiyorum elbette.
İstiyorum ki üstüne öyle bir çizim gelsin ki, alttaki ejderha asla belli olmasın.
Modern bir illüstrasyon kabulumdur. Renk kullanımı olarak mavi ve kırmızı da kabul.

Beni bu dramatik hatadan kurtarmak bir insanlık görevidir.

Detaylı brief'imiz ve dövmenin vektörel çizimi pek yakında...

1 yorum:

  1. öylesine sosyal, böylesine vizüel kampanyaların devamını diliyorum. keşke herkes bu kadar biliçli olsa.

    ağlamak istiyorum.

    YanıtlaSil